מסכים/ה לקבל דברי פרסום
טיפול במחלות חניכיים

החניכיים מהוות חלק חשוב במערכת התאחיזה של השן וחשיבותם רבה לתחזוקת השיניים. מחלות החניכיים פוגעות באופן איטי אך חמור בשיניים, ומביאות במקרים רבים לנזקים קשים ולאובדן שיניים גם בגיל צעיר. בנוסף פגיעה נפוצה בחניכיים כגון נסיגת חניכיים מהווה פגם אסתטי וגורמת לרגישות ניכרת בשיניים.

דלקת חניכיים היא תגובת הגוף לזיהום שמקורו בחיידקים.

במצב הבריא צבעם של חניכיים בריאים הינו ורדרד-כתום והם בעלי מתאר המזכיר קליפה של תפוז

דלקת החניכיים GINGIVITIS-כאשר החניכיים דלקתיים, הצבע והמתאר שלהם משתנה. בשלבים הראשונים מופיעה נפיחות ואדמומיות על החניכיים ומופיע דימום בעת צחצוח השיניים או בזמן אכילה.

מחלת החניכיים PERIODONTITIS :
תופעה חמורה בהרבה היא מחלת החניכיים המתקדמת הגורמת בנוסף לסימני דלקת החניכיים, גם לאובדן העצם התומכת בשיניים. מחלה זו נגרמת אף היא מחיידקים והינה מואצת כתוצאה מהשפעות תורשתיות, מחלות כלליות שונות, עישון, אבנית על השיניים וגורמים מקומיים נוספים ועוד.
כתוצאה ממחלה זו, העצם המחזיקה את השיניים הולכת ונעלמת. במקרים מסוימים העלמות העצם יוצרת כיסים עמוקים בין השיניים לחניכיים ופוגעת במספר שיניים בודדות, ואולם במקרים חמורים יותר ישנה ספיגת עצם סביב כל השיניים, המובילה לניידות של שיניים ובסופו של דבר לאבדנן.

הסרת אבנית תקופתית, בדיקה מסודרת על ידי רופא הן המינימום הנדרש לביקורת וניטור מחלות חניכיים. לטיפולי החניכיים המסורתיים של ניקוי, הקצאת שורשים וניתוחים, התווספו בשנים האחרונות טיפולים מתקדמים לבניית עצם שאבדה, הנחת שתלים במקומות שנחשבו בעבר אבודים ועוד. טיפול נכון יאפשר תיקון, ריפוי ובנייה מחדש של רקמות תומכות לשן במקרה הצורך.

במרפאתנו משתמשים במכשיר החדיש לניתוחי חניכיים בלייזר PICASSO LASER לטיפול חניכיים  ללא  נפיחות וללא דימום

ד"ר ראווי אסעד פריודונט מומחה חניכיים מהדסה ירושלים אחראי על תחום טיפולי החניכיים והשתלים במרפאה.

הנכם מוזמנים לפגישת ייעוץ אישי וד"ר ראווי וצוות המרפאה יישמחו לענות לכל שאלה שנוגעת לצרכים ולרצונות שלכם ,ולהתאים לך תכנית טיפול אופטימלית וטיפול מקצועי בחניכיים ע"י מומחה חניכיים  לפי הצורך.

במרפאתנו קיימת אפשרות לטיפולי חניכיים ע"י מומחה למבוטחי חברות הביטוח  "הראל " ,"הפניקס "," דקלה " כמרפאת הסכם .

.