מסכים/ה לקבל דברי פרסום
רפואת שינים מונעת וטיפולי שיננית

מרביתנו מגיעים לטיפול רק לאחר שהחלו כאבים בשיניים. לפעמים בעיה קטנה שלא מטופלת הופכת למטרד ובעיה מורכבת ויקרה לטיפול.
הקפדה על הרגלים נכונים להיגיינת הפה והשיניים עשויה לחסוך טיפולים מייגעים ויקרים. תפקיד השיננית, במסגרת הרפואה המונעת, הוא לעזור בתהליך השמירה על השיניים והחניכיים ולצמצם את הצורך העתידי בטיפולים אצל רופא השיניים. התדירות המומלצת לביקור אצל שיננית, היא אחת לחצי שנה.

בבדיקה התקופתית אצל שיננית, היא תבדוק את מצב הפה, החניכיים והשיניים, תאתר התחלות של מצבים הדורשים טיפול, תפנה את המטופל לרופא השיניים ותסלק אבנית, הליך הנחוץ לבריאות השיניים. אבנית גורמת להתפתחות דלקת חניכיים ומחלות חניכיים. השיננית תסביר על השימוש באמצעים לניקוי הפה ותדריך לתזונה נכונה, כדי לשמור על השיניים והחניכיים.

בנוסף לניקוי השיניים הרגיל, שרובנו מכירים, לעיתים יש צורך בניקוי יסודי ועמוק יותר של פני שורש השן. טיפול זה קרוי הקצעת שורשים או החלקת שורשים. טיפול זה מוצע כאשר מאובחנים כיסי חניכיים או מאובחנת אבנית, הצמודה לשורש השן עמוק בתוך הכיס.
ע"מ להקטין את אי הנוחות, הטיפול מבוצע בד"כ תחת הרדמה מקומית, כאשר בכל פעם מטופל אזור נפרד, בד"כ חצי לסת.

ד"ר ראווי אסעד פריודונט מומחה חניכיים מהדסה ירושלים אחראי על תחום טיפולי החניכיים והשתלים במרפאה.

ד"ר ראווי ,צוות המרפאה ,והשיננית ישמחו להעניק לכם תכנית תחזוקה והדרכה המותאמת אישית בשביל כל מטופל לפי הצרכים האישיים שלו.

ריח רע מהפה!

ברוב המקרים, המקור לריח פה רע הוא חלל הפה. חיידקים שנמצאים דרך קבע בפה מפרקים את שיירי המזון. בתהליך הפרוק של המזון על-ידי החיידקים נוצרים גזים נדיפים והם המקור לריח הרע. ישנם מצבים בהם גם לאנשים בעלי שיניים תקינות ומטופלות כהלכה - יש עדיין ריח פה רע.
במקרים אלו יש להקפיד על ניקוי טוב בין השיניים ועל ניקוי גב הלשון על-ידי כפית מיוחדת.

על-מנת להקטין את עצמת הריח יש להקפיד על:
צחצוח שיניים, ניקוי בין השיניים בעזרת חוט וקיסמים וניקוי גב הלשון בעזרת כפית מיוחדת